مدرس CEM

مدرس CEM

مدرس iso10004 مشاور iso10004 استاد iso10004

آموزش iso10004 آموزش iso10004 آموزش iso10004

مدرس iso10004 مشاور iso10004 استاد iso10004

آموزش iso10004 آموزش iso10004 آموزش iso10004

مدرس iso10004 مشاور iso10004 استاد iso10004
استاد بهزاد حسین عباسی با 14 سال سابقه در عرصه کسب و کار و تدریس و آموزش دوره های مدیریت در سمینارها و کنفرانسهای مدیریت و مشاوره سازمانهای ایرانی هم اکنون با بررسی پایه ای شرکت ها و سازمانها راهکارهای مناسبی را برای برون رفت و یا ارتقاء ، گسترش و تصحیح وضعیت موجود ارائه نموده و این مورد را در قالب سمینار و دوره های آموزشی ارائه می نماید.

آموزشهای سازمانی یکی از روشهای شناسایی فرصتها و اقدام برای رفع تهدیدهاست

بهزاد حسین عباسی

09121724677
09128724677

behzadabbasi.ir
Behzadabbasi.com

بایگانی

مدرس اندازه‌ گیری وضعیت شکایت‌ های پنهانی مشتری iso 10004

مدرس ایزو 10002 مدرس ایزو 10004 | يكشنبه, ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۷:۴۰ ب.ظ

اندازه‌ گیری وضعیت (شکایت‌ های پنهانی) بسیار سخت و وحشتناک است؛ به ویژه زمانی که نتوانیم مبداء شکایت‌های مردم را از خودمان ردیابی کنیم. اگر سازمان ما در یک مدت زمان معین تنها ۲۰ شکایت دریافت کند، احتمالاً ۵۰۰ مشتری ناراضی داریم. مشکل اینجاست که مطلبی درباره آن ۴۸۰ نفری که زحمت شکایت کردن را به خود نداده اند، نمی‌دانیم؛ و این در حالی است که طبق گزارش موسسه پژوهش‌ها، این ۴۸۰ نفر به همراه ۲۰ نفر شاکی با بیش از ۵ هزار نفر دیگر درباره تجربه بدشان صحبت می‌کنند. ۵۰ درصد از این ۵۰۰ نفر، یعنی ۲۵۰ نفر به طور کامل از اظهارات منفی درباره خدمات و تولیدات ما تاثیر می‌پذیرند، به گونه‌ای که از خرید و حتی فکرکردن به خرید تولیدات ما صرف‌نظر می کنند.

مدرس iso 10004


مدرس استاندارد ایزو ISO 10004:2012 


مدرس مدیریت


بهزاد حسین عباسی 


09121724677


09128724677


behzadabbasi.ir


behzadabbasi.com

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی